Małe jest piękne.

Uwielbiam małe przyjemności. Duże też, ale na te ciężej sobie zasłużyć więc w swej leniwej naturze zadowalam się opcją mało, a często. I właśnie ostatnio w ramach tej praktyki opłacając skrupulatnie comiesięczne rachunki za nasz wesoły i szczęśliwy żywot, puściłam jeden przelew więcej. A wszystko dlatego, że przypadkiem trafiłam na stronę Manemis – manufaktury biżuterii robionej z drewna. Nie będę dużo mówić, bo jak zajrzałam do galerii tych cudeniek to odjęło mi mowę. Autorka wspomnianej biżuterii ma niezaprzeczalnie ogromny talent i zmysł estetyczny. Piękne w swej prostocie i naturalności. To zupełnie tak jak ja, pomyślałam 😉 Następnie trzy razy zmieniałam zdanie jaki wzór zamówić, bo wybór jest duży, a do tego Manemis na zamówienie tworzy biżuterię według pomysłów swoich klientów. Wszystko pod wspólnym mianownikiem: drewno i minimalizm. Jakby zachwytów było mało to jest też opcja zamówienia kolczyków w wersji dla alergików czyli z pręcikiem ze stali chirurgicznej, a pakuneczek, w którym dostarczono mi przesyłkę, był zrobiony z taką starannością, że przez tydzień nie miałam serca go wyrzucić.

Zatem jeśli dawno nie sprezentowaliście czegoś wyjątkowego sobie albo komuś wyjątkowemu to podpowiadam, że jest taki adres pod którym można zamówić małą, wielką przyjemność, w najlepszym guście.

DSC08715_Fotor

DSC08716_Fotor

DSC08719_Fotor

DSC08721_Fotor

DSC08796_Fotor

DSC08812_Fotor

DSC08825_Fotor

10 uwag do wpisu “Małe jest piękne.

Skomentuj

