Wyrwane z kontekstu, akt II

Scena 1

Siedzę na kanapie i bezmyślnie gapię się w tv, do pokoju wchodzi Artur i cicho siada obok.

Ja: Wiesz jestem dziś jakaś taka…

Artur: …rozdrażniona?

Ja: Tak. I…

Artur: …podirytowana?

Ja: Tak.

Artur: Właśnie widzę. Chciałem Ci dać buziaka, ale bałem się, że mogę stracić oko.

Scena 2

Chłopaki grają w piłę, ja siedzę przy komputerze. Nagle piłka leci w moja stronę i nie odrywając wzroku od monitora odbijam ją główką w ich stronę.

Artur: Z matki to jest niezły gość, mówię Ci, Teo.

Scena 3

Leżymy wieczorem w łóżku, Teoś wariuje i skacze tacie po brzuchu.

Ja: Nie boli Cię jak on tak skacze po Tobie?

Artur: Nie, przecież mam twardy brzuch

Ja: Jak Achilles? 🙂

Artur: Tak… jak Achilles piętę 😉

Scena 4

Artur: Jak tam Teoś, jak było dziś w żłobku?

Ja: Wyjątkowo nikogo nie próbował całować ani bić

Artur: To co z nim jest? Ma jakiś spadek poziomu testosteronu?

Scena 5

Na wsi.

Ja :Oooo, Teosiu zobacz byk!

Artur: To jest krowa.

Ania: Taka bycza??!

Scena 6

Jedziemy autem, w samochodzie są też Zohan i Hoszi. Nagle zatrzymuje nas kontrola drogowa.

Policjant: a czyje to psy, pana?

Artur: nie, nie moje.

Policjant: A czyje?!

Artur: Baracka Obamy

Policjant: Kogooo?

Artur: Nie zna pan.

 

Kurtyna.

DSC08943_Fotor

DSC08953_Fotor

DSC08946_Fotor

DSC08964_Fotor

DSC08971_Fotor

DSC08972_Fotor

DSC08991_Fotor_Fotor_Collage

DSC08960_Fotor

DSC08962_Fotor

DSC08985_Fotor

DSC09018_Fotor

DSC09004_Fotor

DSC09028_Fotor

 

 

 

 

 

 

8 uwag do wpisu “Wyrwane z kontekstu, akt II

    1. Zacznij zapisywać choćby od dziś 😉 ja od lat mówiłam że muszę założyć zeszycik na te wszystkie teksty, co prawda zeszytu nadal nie mam, ale od czego jest blog 😉 w internecie przynajmniej nicnie ginie, a z zeszycikiem to nigdy nie wiadomo: p pozdrawiamy!

      Lubię to

Skomentuj

